Wybór PCP

Wszystko co dotyczy wiatrówek PCP

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

acidboy
Posty: 18
Rejestracja: 2011-06-13, 10:04
Lokalizacja: Głogów

Wybór PCP

Post autor: acidboy »

Witam wszystkich

Mam pytanie do znawców PCP. Obecnie używam sprężynówki, ale chcę kupić karabinek PCP + lunetę. W temacie PCP jestem laikiem i proszę Was o pomoc w wybraniu sprzętu. Na początek czym mam się kierować w wybraniu PCP i lunety. Chciałbym kupić juz coś lepszego w miarę rozsądnie. Na karabinek chce przeznaczyć do 4000 zł, a na lunetę tak do 2000 zł. Prosze podpowiedźcie mi co bede potrzebował do strzelania z PCP, jakie są wady i zalety?
Co lepiej kupić czy z magazynkiem czy jednostrzałowy? Jaki zestaw do nabijania wybrać? Dodam, że chciałbym strzelać na odległości do 50m.

Przeglądnąłem kilka ofert sklepów ze sprzętem i tak wybrałem przykładowo takie sprzęty:
Karabinek
1.
http://www.militaria.pl/air_arms/wiatro ... _p2310.xml
2.
http://www.militaria.pl/air_arms/wiatro ... l?cat=1179
3.
http://sklep.incorsa.pl/product,308,3899.html
4.
http://www.bron.pl/shopbron/product/WIA ... giem/32365

Luneta
1.
http://www.militaria.pl/hawke/luneta_ce ... ml?cat=183

Prosze doradźcie mi czy luneta którą wybrałem bedzie dobra no i jaki karabinek wybrac w tych pieniądzach.

Za wszelką pomoc z góry bardzo dziekuję :)

Pozdrawiam
Grzesiek
Awatar użytkownika
DZIKIslupsk
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 1180
Rejestracja: 2010-05-11, 18:16
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: DZIKIslupsk »

Oczywiście wiesz, że karabin i luneta to dopiero połowa sukcesu? Będziesz jeszcze potrzebował butli lub pompki do napełniania. Jakiś solidny kufer by sprzętowi za tyle kasy nic się nie stało.
Do czego ma Ci ten karabin służyć? Ogródek czy zawody HFT/FT?
Pozdrawiam: Mateusz
Bo zaczyna się zabawa...
CZ 550 Ebony Edition + Swarovski Z4i 2,5-10x56
ZH 304 + Zeiss 2,5-10x52
Iż 12
Awatar użytkownika
JesperKyd
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 3004
Rejestracja: 2010-01-09, 11:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: JesperKyd »