AA S410

Wszystko co dotyczy wiatrówek PCP

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

Awatar użytkownika
Starszy_Pan
Posty: 3996
Rejestracja: 2008-11-07, 23:22
Lokalizacja: Warszawa Śródmieście

AA S410

Post autor: Starszy_Pan »

Mój kolega zatelefonował dziś do mnie i oznajmił, że "dorósł" do wiatrówki PCP ;)
Strzelał kiedyś z AA S400 (Luciusza - łukasza) , karabinek polubił, ale... chce wersję z magazynkiem. Nie znam się na PCP, ale o ile dobrze pamiętam - S410 to to samo co S 400 jedynie z magazynkiem.
Szanowne gremium - co mam mu doradzić ? Ma kupić S 410 czy może coś innego ??
Z tego co wiem - kasa jest problemem drugorzędnym (ale bez przesady).
Protezy to on napewno nie chce !!
Doradźcie coś coby Starszy_Pan znajomego nie stracił ;)
Sharp 1210+Barska 3-12x40AO; Iż61 CPR2*+CCCP; Iż 61 CPR1 + kolimator, Gamo Compact; Iż38
*/ CPR=CustomPabloRudnik
Awatar użytkownika
stiven22
Posty: 209
Rejestracja: 2011-01-06, 13:09
Lokalizacja: Wilkowuje

Post autor: stiven22 »

U mnie dużo do powiedzenia ma budżet. Ja bym wybrał AA s410 ale skoro tu jest inaczej zastanowił bym się nad hw100.

Ja i tak wybieram AA
Air Arms s410f 4,5 mm +BKL 237 + Hawke varmint II 4-16x44 AO Mil Dot
Awatar użytkownika
Tytus
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 421
Rejestracja: 2010-11-20, 20:17
Lokalizacja: Warszawa Tarchomin

Post autor: Tytus »

To może AAS400, a magazynek z Rowan Engineering.
Ostatnio widziałem na beżowym ofertę na hw100 za 3kpln, sam mam taką, ale szczerze mówiąc wolę wkładkę jednostrzałową niż magazynek. Wydaje mi się, że magazynek uczy niechlujstwa przy celowaniu, a i śrut i wiaterek szybciej wychodzi.
A ja mam motylka, nie muszkę.
Awatar użytkownika
jarn
Administrator
Posty: 1242
Rejestracja: 2007-10-28, 22:20
Lokalizacja: Strzelno

Post autor: jarn »

Jak cena nie gra roli to HW100. Karabinek ma regulator, magazynek lub wkładkę.
AA EV2 + EB10x42
Awatar użytkownika
bonzoo
-#Srebrny Dobromir
-#Srebrny Dobromir
Posty: 1786
Rejestracja: 2008-02-03, 19:27
Lokalizacja: Łazy