Air Master 300 Krall A002

Moderator: Hiszpan63

djnita
Posty: 3
Rejestracja: 2010-07-28, 19:20
Lokalizacja: Łódź

Air Master 300 Krall A002

Post autor: djnita »

No i jak w temacie. Zabrałem się za rozbieranie swojego Air Mastera 300 po przeczytaniu tuningu DoktoraPio :) No i już powyciągałem spust, tłok, sprężynę i prowadnicę. I teraz nie wiem jak wyciągnąć bębenek, bo chyba jak nie wyciągnę tego ustrojstwa to nie włożę później tłoka z nową uszczelką ??
Awatar użytkownika
januszmariusz
Posty: 2667
Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica

Post autor: januszmariusz »

djnita pisze:bo chyba jak nie wyciągnę tego ustrojstwa to nie włożę później tłoka z nową uszczelką ??
Jeżeli nie wymieniasz uszczelki na bębnie (oring) to nie ma potrzeby jego wyjmowania.
Tłok bez problemu wyciągniesz i powtórnie zamontujesz bez wyciągania bębna ;)
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
djnita
Posty: 3
Rejestracja: 2010-07-28, 19:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: djnita »

Acha no dzięki ;) a tak z ciekawości to jak go wyciągnąć. Wiem że trzeba go wysunąć w tą stronę co tłok, ale nie wiem jak ten plastikowy dzyndzel odpiąć żeby go nie urwać.
Awatar użytkownika
januszmariusz
Posty: 2667
Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica

Post autor: januszmariusz »

djnita pisze:ale nie wiem jak ten plastikowy dzyndzel odpiąć żeby go nie urwać.
Delikatnie podważaj wkrętakiem do góry (wsadzony jest na wcisk)
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40