Renowacja IŻ 22

Moderator: Hiszpan63

yobi
Posty: 16
Rejestracja: 2009-06-01, 20:35
Lokalizacja: Małopolska

Renowacja IŻ 22

Post autor: yobi »

Witam. Ostatnio odkopałem starą wiatrówkę IŻ-22 ponieważ jestem laikiem (jeszcze) w tych sprawach a chciałbym ją trochę odnowić to proszę o porady jak to zrobić...(jako dziecko z wujkiem trochę strzelałem i się zajawiłem ... a teraz jak znalazłem iżyka to znowu mnie wzięło - stan wg mnie opłakany uszczelka na tłoku do wymiany oraz druga co pokazana jest na zdjęciu poniżej:
Obrazek
I tu moje pierwsze pytanie - skąd coś takiego wziąć????
co do tłoka to zakupiłem coś takiego
uszczelka tłoka
- nie wiem czy będzie się dobrze sprawowało ale zobaczymy - ew czekam na opinie
ew powiedzcie mi czy po założeniu trzeba czymś smarować tą uszczelkę /tłok?? resztę pytań będę w miarę posuwania prac pisał...poniżej kilka zdjęć - powiedzcie mi co z tym zrobić by wyglądało po ludzku...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
krzysztof
-#Kustosz
-#Kustosz
Posty: 2008
Rejestracja: 2007-10-01, 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysztof »

Szanowny Kolego,
po pierwsze : dzień dobry, mam na imię Krzysztof, interesuję się wieloma rzeczami, w tym wiatrówkami, a Ty?
po drugie: na forum jest wiele osób, które przywróciły bądź przywracają blask iżykom, wystarczy poczytać;
po trzecie: cierpliwością dojdziesz do tego, że twój iżyk będzie doskonałą wiatrówką.
Krzysztof

Quackenbush i nowsze
yobi
Posty: 16
Rejestracja: 2009-06-01, 20:35
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: yobi »

O przepraszam... siedzę pól dnia na internecie szukając informacji co i jak więc się już zapomniałem...