Posiadacze FAC

Tu dajemy porady i oczekujemy odpowiedzi na pytania

Moderator: Hiszpan63

Awatar użytkownika
daidu
Posty: 89
Rejestracja: 2008-08-18, 14:32
Lokalizacja: Malbork

Posiadacze FAC

Post autor: daidu »

Strzelam z FAC-a. Moc ok. 22 J. Karabinek sprężynowy Kral. Ostatnio experymentuje z rożnymi śrutami ale czegos wciaz mi brakuje. Uzywalem juz wszystkich Tomitexow, srutów firmy GAMO, Crosmanów, Noric czy jak sie to tam pisze. Testowalem Sruty BSA, rzekomo do strzelan HFT ale wciaz jestem nie zadowolony. Chcialbym abyscie doradzili mi, polecili jakis konkretny srut do rekreacji, nie za drogi (jestem studentem:)). Wiem, że w kazdej lufie sprawdza sie co innego ale zawsze mozecie wyrazic swoje zdanie na temat produktu. Mam kaliber 4,5, strzelam na 50 m i wiecej.
KRAL A01+PP 3x12x42
KWP
Posty: 653
Rejestracja: 2008-08-06, 01:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KWP »

Kolego, nie jestem złośliwy, ale skoro już przerobiłeś karabinek limitowy na broń, to nie chwal się tym wszem i wobec. Ja całkowicie rozumiem radochę z posiadania "mocnego sprzęta", lecz właśnie muszę osłabić mój karabinek, bo wyszedł poza limit, a na FAC-a nie mam pozwolenia. Mam prośbę abyś wyedytował posta celem uniknięcia nieprzyjemności posiadania czerwonego paska pod awatarem.
Pozdrawiam
KWP
PS. Kraal przy tej mocy w coś trafi :shock: :shock: :shock: ?
PS' Zmniejsz moc do 17J. To i tak umożliwi strzelanie na wymienione przez Ciebie dystanse a przy okazji uspokoi pracę systemu. Potem spróbuj H&N FTT 4,52. Mój airmaster bardzo go lubi :)
Awatar użytkownika
daidu
Posty: 89
Rejestracja: 2008-08-18, 14:32
Lokalizacja: Malbork

Post autor: daidu »