Jaka lunetka do BMK 26 (świeżak :D )

Moderator: Hiszpan63

sebu9
Posty: 6
Rejestracja: 2009-01-07, 12:14
Lokalizacja: Kielce

Jaka lunetka do BMK 26 (świeżak :D )

Post autor: sebu9 »

Witam
Dopiero zaczynam na forum (i zaczynam też przygodę z wiatrówkami mam nadzieję) więc proszę o wyrozumiałość :)

Mam pytanko. Na mój pierwszy sprzęt wybrałem BMK 26. Ma ona wysoką bakę (czy jak to się mówi :) i w związku z tym chcę dokupić lunetę. Ale nie wiem zbytnio co wybrać bo jestem zielony. Myślałem o tym:
http://www.bron.pl/shopbron/search?sear ... rchOrder=0

proszę o jakąś radę i jakieś propozycje. Cena max to 200 zł. Strzelam raczej dla rozrywki i więcej to nie ma sensu wydawać.

PS A może lepszy będzie kolimator ?

E: ort.
- R.
Ostatnio zmieniony 2009-01-07, 13:21 przez sebu9, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
jarn
Administrator
Posty: 1242
Rejestracja: 2007-10-28, 22:20
Lokalizacja: Strzelno

Post autor: jarn »

Koledze na chinolka załatwiłem taką http://www.zielonysklep.pl/index.php?pr ... rod_id=172 tyle że używaną. Obraz dość jasny i ostry, w porównaniu do innych w tym przedziale. Może jeszcze tą http://www.zielonysklep.pl/index.php?pr ... rod_id=159 ale tej nie widziałem na własne oczy.
AA EV2 + EB10x42
sebu9
Posty: 6
Rejestracja: 2009-01-07, 12:14
Lokalizacja: Kielce

Post autor: sebu9 »

jarn - te lunety które podałeś mają montaż jednoczęściowy. Ta o której ja myślałem ma 2 częściowy. Który jest lepszy ? :D
Awatar użytkownika
Arnie
Posty: 250
Rejestracja: 2009-01-06, 17:02
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: Arnie »

Zobacz w Incorsie, mają teraz duże przeceny na Nikko Gold Crown.
Rlyeh
Posty: 7226
Rejestracja: 2007-10-04, 23:47

Post autor: Rlyeh »

Jednoczęściowy może mieć mniejszą szansę na uszkodzenie lunety i większą na zachowanie stałego punktu trafienia względem celowania.
sebu9
Posty: 6
Rejestracja: 2009-01-07, 12:14
Lokalizacja: Kielce

Post autor: sebu9 »