BERETTA C-4 STORM TUNING

Czyli co poprawiliśmy po fabryce

Moderator: Hiszpan63

Awatar użytkownika
kain11
Posty: 15
Rejestracja: 2008-02-06, 10:28
Lokalizacja: Oława

BERETTA C-4 STORM TUNING

Post autor: kain11 »

Witam szanownych kolegów !!!!!
Zastanawiam się nad podniesieniem szmocy w BERETTA C-4 STORM ,wiem że air magnum 850 jest mocniejsza , a to również co2 i to tej samej firmy .Słyszałem coś o rozwierceniu dyszy ,ale jestem sceptycznie do tego nastawiony . Może coś podsuniecie :idea:
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez kain11, łącznie zmieniany 1 raz.
HW97K +mod Hogan- BSA SWEET 17 6-18x40
AA S410 -5gen 4-16x50 MIL-DO
Rlyeh
Posty: 7226
Rejestracja: 2007-10-04, 23:47

Post autor: Rlyeh »

Witam Kolegę,

Nie mam an jednego ani drugiego, mam chińską meczówkę, ale też na CO2. Powinny działać podobnie.
Proponuję Ci, abyś w momencie oddawania strzału zbliżył dłoń do "zamka" (lub gęsto odymił papierosem tą okolicę, jeśli palisz). Warto wiedzieć gdzie są przedmuchy i nieszczelności, później można się zastanawiać jak im zaradzić. Będzie to moim zdaniem łatwiejsze (i mniej inwazyjne) od rozwiercania czegoś.
Uszczelki powymieniałbym wszystkie na własne - chyba że są w stanie wybitnie bardzo dobrym.
Zapodaj jakiś schemat, pooglądamy i pomyślimy co i gdzie.


A jakie prędkości V0 teraz uzyskujesz?
Awatar użytkownika
kain11
Posty: 15
Rejestracja: 2008-02-06, 10:28
Lokalizacja: Oława

Post autor: kain11 »

Trudno powiedzieć , producent podaje 190ms -7,5j .Ale na moje oko na EXACie jest mniej .
CO do schematów, nie posiadam :x
HW97K +mod Hogan- BSA SWEET 17 6-18x40
AA S410 -5gen 4-16x50 MIL-DO
KWP
Posty: 653
Rejestracja: 2008-08-06, 01:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KWP »

Wiesz, na moje oko moja spręzyna kopała tak jak bajkał co miał 20J. Miała 10...
Pozdrawiam
KWP
Rlyeh
Posty: 7226
Rejestracja: 2007-10-04, 23:47

Post autor: Rlyeh »

Fakt, bez pomiarów daleko nie zajdziemy. Schematu poszukam.
--
Schematu nie udało mi się odnaleźć.