[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9766_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9776_t.jpg)
Waga:
- 1,52 kg - drewno z osprzętem
- 3,08 kg - system
- 0,146 kg - diopter
Długość systemu (od płaszcza do końca "zamka"): 78,5 cm
Długość osady: 75 cm
Długość lufy: 430 mm
Długość płaszcza lufy - od wylotu do portu ładowania włącznie: 645 mm
Gwint lufy: bd.
Długość linii celowania: 67 cm (od najbliższego portowi ładowania wcięcia w ciężarku lufy do początku szyny na diopter)
Wysokość szyna na diopter <-> kabłąk spustu: 85 mm
Wysokość osady od podstawy rękojeści: 126 mm
Długość baki: 185 mm
Wysokość baki: 45 mm
Szerokość baki: 40 mm
Regulacja stopki patrząc na nią: góra, dół, lewo, prawo, kąt nachylenia, osadę wydłużają opcjonalne podkładki dystansowe
Regulacja osi baki patrząc z boku: góra, dół, skręt w lewo, prawo, do przodu, tyłu
Dla osób chcących zamontować lunetę:
Długość szyny: 85 mm
Wysokość klapki portu ładowania: 57 mm
Kaliber: 4,5 mm
Zasilanie: PCA
Magazynek: N
Szyna pod optykę: jest
Typ: P
Rok produkcji: tbd
i Panorama Racławicka:
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9767_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9768_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9769_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9770_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9771_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9772_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9773_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9774_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9781_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9782_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9783_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9784_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9785_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9786_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9787_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9788_t.jpg)
[/center]
Tunel muszki jest niestandardowy ale oryginalny - pierwsze FWB miały tunel o średnicy 16 mm, później zaczęto montować 18.
Cały karabinek ogarniamy dwoma kluczami imbusowymi 2 i 4 mm* oraz śrubokrętem Philipsa, przy czym do większości operacji przyda się tylko ten większy imbus. Mniejszy - tylko do odkręcenia zaworu strzałowego, natomiast Philips jedynie do demontażu tłoka.
Osadę do systemu w modelu 600 mocują dwa wkręty imbusowe.
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9785_t.jpg)
[/center]
System trzyma "w kupie" jedna ósemka z przodu karabinka. Za nią umieszczone są wkręty z podkładkami stopujące, dzięki wcięciu w cylindrze, mechanizm pompki.
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9814_t.jpg)
[/center]
Źerdź naciągu spustu w modelu 600 jest jednoczęściowa i zabezpieczona z przełożeniem pierścieniem Segera.
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9795_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9805_t.jpg)
[/center]
Tu widoczny jest stoper - zapobiega wypadnięciu żerdzi naciągu mechanizmu spustowego oraz trzyma mechanizm pompki wewnątrz cylindra.
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9796_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9804_t.jpg)
[/center]
Cylinder z zaworem i bez:
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9809_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9810_t.jpg)
[/center]
W modelu 600 cylinder jest jednoczęściowy i połączony z elementem mocującym płaszcz lufy, lufę, i do którego przykręcany jest moduł spustu.
Zawór:
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9811_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9813_t.jpg)
[/center]
W modelu 600 nie ma dystansu mosiężnego.
Tłok:
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9815_t.jpg)
[/center]
cylinder:
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9819_t.jpg)
[/center]
i mechanizm pompki:
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9800_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9801_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9802_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9803_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9817_t.jpg)
[/center]
Jeden z niewielu elementów plastikowych w karabinku:
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9818_t.jpg)
[/center]
Pozostałe to czarny pin trzymający sprężynę naciągającą zamek (1), przekładnia otwarcia klapki/zabezpieczenia spustu (2), oznaczone one są na zdjęciu przedstawiającym moduł spustu. Jest jeszcze widoczny na 12 zdjęciu od góry element prowadzący klapkę portu ładowania. Dalej moduł spustu z przodu, mechanizm jest naciągnięty.
[center]
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9793_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9807_t.jpg)
![Obrazek](http://nasze-wiatrowki.pl/sprawy_forum/fwb600/DSCF9808_t.jpg)
[/center]
* (względnie niech ktoś mi powie jak je zmierzyć - nigdy nie musiałem tego robić, więc możliwe że podaję złe wymiary)