![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/260/69196bdce201bdc9med.jpg)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/172/40584486426771d0med.jpg)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/115/8654afd8a0cee852med.jpg)
Na pierwszy ogień poszło wypolerowanie wszystkich elementów papierem od 120 do 1200 później pasta polerska na filcu . Później zająłem się kolbą oskrobałem ją scyzorykiem z lakieru i przetarłem ją papierem od 120 do 280 . Olejowanie zleciłem znajomemu stolarzowi efekt według mnie jest zadowalający .
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/172/281bd4b1ed1051cfmed.jpg)
Następnie przyszedł czas na przywrócenie odpowiedniego stanu technicznego czyli powymienianie wszystkich nitów, zmiana uszczelek, polerka cylindra, zmiana sprężyny, dorobienie odpowiedniej ertalitowej prowadnicy i korka i dorobienie nowego zatrzasku lufy ponieważ stary był już mocno wyrobiony, dorobiłem go z frezu palcowego . Niestety nie posiadam zdjęć z tego etapu . Efekt przerósł moje oczekiwania strzał stał się krótki cichy a wiatrówkę można naciągnąć jednym palcem . W międzyczasie podtoczyłem tylni korek który ktoś próbował odkręcać w imadle czego efektem było ściągnięcie całej kratki z jego powierzchni . Później zostało tylko odpowiednie przesmarowanie i zmontowanie w całość .
A oto efekty .
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/256/8562aaa90d6d7099med.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/260/d1473355a077a918med.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/260/27cba80590364580med.jpg)
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/260/f1e7d3bafb4f3168med.jpg)
I na koniec porównanie wielkości z sharpem .
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/260/7e8b1b0ffdee0e0dmed.jpg)