Podpórka DIY

Pomysł Rafała aby wrzucać tu nasze pomysły

Moderator: Hiszpan63

rebeliant86
Posty: 67
Rejestracja: 2016-05-09, 09:10
Lokalizacja: Warszawa

Podpórka DIY

Post autor: rebeliant86 »

Jako, że jestem początkującym strzelcem, mam duże problemy z prawidłowym wyzerowaniem optyki. Z ręki nie ma szans na to aby zrobić to prawidłowo, a wszelkie próby podparcia karabinka na krzesełku czy innych przedmiotach nie dawały stabilnego podparcia co ciągle skutkowało brakiem skupienia. Postanowiłem coś wykombinować i tak wpadłem na pomysł zrobienia sobie podpórki.

Do jej wykonania użyłem:
-Statyw fotograficzny za 20zł z OLX (kupiłem jakiś z zepsutym chwytem na aparat)
-Kątownik ciesielski z Leroy-a za 6,50
-Trochę znalezionych śrubek
-Paski parciane ze starej torby.

Budowa była prosta, odkręciłem głowicę ze statywu na tyle na ile było to możliwe aby go nie popsuć, następnie 4 wkrętami przymocowałem kątownik do statywu, a na koniec do tego kątownika przymocowałem parciane paski. Wygląda to teraz tak:

Obrazek

Obrazek

Na początku chciałęm zostawić sam kątownik i przykleić do niego gąbkę, jednak pomysł z paskami myślę, że wyeliminuje wpływ odrzutu na strzał.


Obrazek

Całość kosztowała grosze i mam nadzieję, że pomysł się sprawdzi. Jak zrobię jakieś tarczki to dorzucę. :)
Awatar użytkownika
Jacentus
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 1201
Rejestracja: 2013-06-16, 10:16
Lokalizacja: z Gór Sowich

Post autor: Jacentus »

Statyw fotograficzny jako podpórka to nie nowość :P
Daystate MK3 FT-R
rebeliant86
Posty: 67
Rejestracja: 2016-05-09, 09:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rebeliant86 »

Domyślam się. Bardziej chciałem pokazać pomysł na sam uchwyt. :-)
Awatar użytkownika
Hiszpan63
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 7972
Rejestracja: 2009-06-28, 15:45
Lokalizacja: Warszawa-CEKAUS

Post autor: Hiszpan63 »

rebeliant86 pisze: jednak pomysł z paskami myślę, że wyeliminuje wpływ odrzutu na strzał.