Kral A02 (Air Master 300)

Wszystkie typy wiatrówek sprężynowych

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

Awatar użytkownika
januszmariusz
Posty: 2667
Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica

Post autor: januszmariusz »

pico1979 pisze:przy pierwszym otwieraniu portu po dłuższym nieużywaniu jest duży opór.
Ten typ tak ma ;) , w moim Kralu było to samo , uszczelkę smarowałem olejem silikonowym.

[ Dodano: 2010-04-22, 17:37 ]
herbet pisze:elo majster jakie parametry ma ta fedra gazowa?
Obrazek
Oto Ci chodzi :?
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Awatar użytkownika
herbet
Posty: 130
Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
Lokalizacja: tarnowskie dziury

Post autor: herbet »

sprezyna gazowa hehe :mrgreen: danke schon

[ Dodano: 2010-04-28, 19:33 ]
majster a wiesz moze jak dostac sie do uszcelki portu ladowania? strasznie ciezko chodzi.. kto wie czy nie jest to jakas prehistoryczna zbutwiala guma.. i kaj dostac tako uszczelka..?
hatsan85/gamonitsu3-9x40/
Młot pneumatyczny MAC-40J
Awatar użytkownika
DoktorPio
Posty: 195
Rejestracja: 2008-09-01, 19:52
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: DoktorPio »

Jeżeli chodzi ci o uszczelkę portu ładowania to niestety ale musisz wyjąć całe bebeszki włącznie z tłokiem a następnie wyciągnąć ten plastikowy wichajsterek od obracania portu. Po czym trzeba wypchnąć cały port ładowania na zewnątrz a następnie wymienić znajdujący się na nim oring na nowy smarując go nie co smarem najlepiej silikonowym :D
Wymiary oringu dokładnie nie pamiętam ale kojarzę 21 lub 22 mm wewnętrzny wymiar a grubość 1,8mm
Składamy w odwrotnej kolejności uważając żeby nie skaleczyć oringu o ostre krawędzie cylindra w miejscu gdzie przechodzi cięgno naciągające tłok !

Powodzenia :mrgreen:
HW 100S FSB 4-16X50
HW 97K 3,5-10x40
AirArms ProSport 4-12x40
BSA Lightning XL 3-9x40
Awatar użytkownika
herbet
Posty: 130
Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
Lokalizacja: tarnowskie dziury

Post autor: herbet »

dzieki bardzo bo nie wiedzialem jak sie tam dostac :) hehe ostre krawedzie to zjechalem w dzien zakupu ...na prawde niezbedna robota w innym wypadku nie tylko oring ale i uczczelka tloka maja sto proc ze zostana scinane przy kazdej rozbiorce ....a propos uszczelki tloka to oczywiscie przy skladaniu w fabryce zostala scieta i wedle rady doktora amik dostanie uszczelke ze slavi ..widac kazdy nabywca am300 ma ten sam problem :D

[ Dodano: 2010-04-29, 12:51 ]
postanowilem nieco przerobic ustrojstwo.. niska baka niewygodny gruby chwyt -wymuszajacy nienaturalne ulozenie dloni... ma ktos jakies pomysly na dalsze przerobki?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/501 ... d1306.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b4 ... dc06f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07b ... bb2b2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbf ... 97cc4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0f ... df73b.html

[ Dodano: 2010-05-09, 01:38 ]
Z braku laku zastosowałem uszczelkę ze skóry w am300 .Mam wrażenie że biorąc pod uwagę zasięg moc wiatrówki się poprawiła .firmowa uszczelka była lekutko uszkodzona .Co sądzicie ogólnie o uszczelkach ze skóry..?Wielkie "ale":Jak jest ze szczelnością skórzanych uszczelek?Podobno ich żywotność jest o wiele dłuższa...
hatsan85/gamonitsu3-9x40/
Młot pneumatyczny MAC-40J
xXx
Posty: 1
Rejestracja: 2010-07-25, 11:52
Lokalizacja: rzeszów

Airmaster 300

Post autor: xXx »

Witam. Nie dawno kupiłem sobie Airmaster 300. Mam już tą wiatrówkę ponad tydzień i muszę przyznać że spisuje się bardzo dobrze, nie mam do niej żadnych zastrzeżeń oprócz tego że na szczerbince nie ma podanych metrów... jak za 350zł. to myślę że opłaca się kupić tan karabinek. Jak ktoś chce jakieś informacje dodatkowe o tej witrówce to piszcie na gg: 13944507 :) Pozdrawiam
DIEGO
Awatar użytkownika
herbet
Posty: 130
Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
Lokalizacja: tarnowskie dziury

Post autor: herbet »

Witam. Na szczerbince w wiatrówce nie widziałem nigdy takich ustawień ponieważ nie mają one sensu :mrgreen: .Jako że ustawienia przyżądów celowniczych są inne za kazdym razem gdy;
stosujemy inną wagę śrutu
inny kształt śrutu
zmienia się energia karabinka(np zmiana sprężyny)
Poza tym praktycznie można wykluczyć aby ustawienia były identyczne nawet w dwóch identycznych modelach wiatrówek o tej samej energii z tej samej firmy etc .

[ Dodano: 2010-09-13, 13:20 ]
Zastanawiam się jak wygląda system kotwienia tłoka przykładowo w tak szmocnej wiatrówce jak gamo big cat...Ma ktoś może jaki ciekawy link z przekrojem? Jeśli w gamo cfx jest to samo co w kralu ciekawi mnie jak długo wytrzymuje ta blaszeńka ...
Kombinował już ktoś nad trwalszym elementem zaczepu tłoka airmastera?
U mnie nawet stal narzędziowa sciera sie po pewnym czasie...
hatsan85/gamonitsu3-9x40/
Młot pneumatyczny MAC-40J