To co sprawdziłeś (komora sprężania to cylinder , tłok + uszczelka , sprężyna są istotnymi elementami) jest też komora ładowania , obrotowy bęben . Co w tym wypadku sprawdziłeśdamianisko5 pisze:Zdemontowałem i sprawdziłem istotne elementy /oprócz komory/ i wszystko było OK
Kral A02 (Air Master 300)
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:12
- Lokalizacja: internet
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 2008-09-01, 19:52
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Podczas wystrzału nie wylatuje śrut Kral A02
- jakiego śrutu używasz (nazwa typ itp ) ?damianisko5 pisze:Kral A02/ nowy, zakup 07.2009/ wystrzelał ok. 200 śrutów – podczas wystrzału nie wylatuje śrut, po otwarciu komory ładowania /dolny naciąg/ słychać syk wydostającego się powietrza !!. Zdemontowałem i sprawdziłem istotne elementy /oprócz komory/ i wszystko było OK. Po tym zabiegu po kilkunastu strzałach problem znów się powtórzył. – CZY MIAŁ KTOŚ z użytkowników taki przypadek i potrafi mi wyjaśnić co jest z karabinkiem . pzdr.MM
- sprawdziłeś istotne elementy ? a co z lufa czy na całej swojej długości ma prawidłowy gwint ?
- nie sprawdziłeś komory ? jakiej komory ?
- jaką moc podczas kiedy jest sprawny osiągasz ?
Z mojego doświadczenia tylko raz tak się zdarzyło ze śrut nie mógł wylecieć z lufy. Ale to była stara slavia z pęknięta sprężyna i nie miała siły wypchnąć śrutu
HW 100S FSB 4-16X50
HW 97K 3,5-10x40
AirArms ProSport 4-12x40
BSA Lightning XL 3-9x40
HW 97K 3,5-10x40
AirArms ProSport 4-12x40
BSA Lightning XL 3-9x40
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 2009-09-02, 15:59
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam!!!po zaladowaniu srutu postaraj sie niezapominac zamknac bebenek ze srutem... zdazylo mi sie to ze dwa razy, i w tedy jest ten efekt co ty opisales...pozdrodamianisko5 pisze:Dodam, że po zakupie zrobiłem mały tuning - polerka tłoka, cylindra, sprężyny /splanowanie/ mechanizmu spustu, podkładki pod sprężynę, nowa uszczelka Zepto i po tym Krall spisywał się bardzo dobrze. Opisany problem pojawił się niedawno. To tyle tytułem wyjaśnienia. MM
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:12
- Lokalizacja: internet
oring Kralla
Wystrzelałem już trochę śrutów i myślisz, że co jakiś czas nie zamykam komory ładowania ? to jakiś żart ? - nie, nie zdarzyło mi się coś takiego !! ale dzięki za opinie - problem jest w czymś innym, prawdopodobnie w ułożeniu oringu w bębnie i współpracy z płaszczyzną cylindra - dodam, że od nowości z dużym oporem obracał się bęben i dlatego zdecydowałem się na jego wymianę. MM
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 2008-02-10, 15:48
- Lokalizacja: Polska
Witam Wszystkich! Szyby widzę że jeszcze są cała i zdrowe. To dobrze! Tak trzymać! Kolega znajomego przerobił w fabryce, sprężynówkę na gaz-ram. Ten kumpel co mi to mówił, nie zna się za bardzo, na wiatrówkach, ale strzelał z niej na hali. Mówił że cicha, celna i mocna. Chyba też komorę sprężania zwiększył. Wiem ile ma Jouli, ale nie będę pisał. Kal.5,5mm. Przebija cienkie arkusze stalowej blachy. Tłoczek prawdopodobnie z tylnej klapy auta. Zrobił w nim zawór i nabija go z butli. A cały plan ściągnął gdzieś z internetu. Napisałem bo mu trochę zazdroszczę, pomimo że go nie znam. Z tego co kolega mi opowiadał, to nie było dużo roboty przy niej. Rys.techniczny i heja. Resztę zrobiły maszyny na największym poziomie. Optykę też ma ponoć dobrą. Szkoda że już nie pracuje w tym zakładzie. Też bym chciał takie cacko
blef16
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Coś niecoś o sprężynie gazowej:
http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=583 ... am&start=0
http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=583 ... am&start=0
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- -#Srebrny Dobromir
- Posty: 1786
- Rejestracja: 2008-02-03, 19:27
- Lokalizacja: Łazy
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 2008-02-10, 15:48
- Lokalizacja: Polska
Witam! Nie wiem właśnie jak z czegoś takiego się śruci? Nawet tej wiatrówki nie widziałem. Ten człowiek jest w średnim wieku, bardzo zafascynowany strzelectwem wiatrówkowym. Podejrzewam że tandety by nie robił jakiejś? Wiem że przy dużej szmocy, wiatrówka strzela cicho, powtarzalnie, bez odrzutu, czy trzepania na boki. Pozdro!
blef16
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Poczytajcie to:
http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=583 ... am&start=0
merkury31dokładnie opisuje przeróbkę Gamo 1250 na sprężynę gazową , co w sumie w tym modelu jest banalnie proste, zamieszczone są też fotki i rysunki tech.
http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=583 ... am&start=0
merkury31dokładnie opisuje przeróbkę Gamo 1250 na sprężynę gazową , co w sumie w tym modelu jest banalnie proste, zamieszczone są też fotki i rysunki tech.
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 2008-02-10, 15:48
- Lokalizacja: Polska
Witam! Z tego co przeczytałem o siłownikach gazowych, nigdzie nie doczytałem się wzmianki na temat tego, czy tłok siłownika wsadzony do tłoka wiatrówki ma lekko dobijać uszczelką o dno cylindra? Jak to z tym jest? Każdy pisze że im więcej jest napompowany cylinder siłownika, tym jest większa moc rozprężania, co przekłada się na wartość energetyczną wiatrówki! No ale w szczególności liczy się objętość cylindra naszej wiatrówki, który może dać max.określone ciśnienie, bez względu jaka byłaby siła naszej sprężyny normalnej czy gazowej. Pozdrawiam!
blef16
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 2008-09-23, 13:37
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2009-07-24, 09:22
- Lokalizacja: Nowa Dęba
Witam, czy ktoś z Was wymieniał uszczelkę portu ładowania -tą małą? Jeśli tak to z czego taką dobrać? U mnie już drugi raz się uszczerbała (pierwszym razem obróciłem na drugą stronę). Znalazłem pasującą po naciągnięciu w zestawie naprawczym do piecyka gazowego ale jest troszkę zbyt niska, mało wystaje ponad metal i obawiam się, że będą przedmuchy. Czym smarować tą gumę?, przy pierwszym otwieraniu portu po dłuższym nieużywaniu jest duży opór.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Airmaster 300 kal. 5,5, PP3-9x40
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
- Lokalizacja: tarnowskie dziury