SKS - Nasze Forum
Liga SKS Liga SKS  Mapa Google  Mapa Google  Kawiarenka  Kawiarenka  FAQ  FAQ  Szukaj  Szukaj  Użytkownicy  Użytkownicy Grupy  Grupy
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 

Odpowiedz do tematu SKS - Nasze Forum Strona Główna » Sprzęt » Wiatrówki » Wiatrówki sprężynowe » Diana LP8 Magnum...
Diana LP8 Magnum...
Autor Wiadomość
adnikauto 




Wiek: 56
Dołączył: 20 Cze 2017
Skąd: Zza wielkiej wody...
Wysłany: 2017-07-11, 00:16   Diana LP8 Magnum...

Znudzila mi sie moja Diana LP8 Magnum w obecnej formie... ;)
Link do galerii:
https://postimg.org/gallery/2rbpwtaqk/


Jak niektorzy z Was juz wiedza jestem "pistoletowy" i lubie maly ale efektywny/efektowny sprzet.... :lol:


Jak ogolnie wiadomo Diana LP8 Magnum jest jednym z najmocniejszych pistoletow sprezynowych na rynku... zaczalem robic przymiarki jak zamiast "mania" 8J .... podniesc jej moc do gory... moze wyciszyc odlglos wystrzalu... moze zamontowac anti-bounce piston ..... nie wiem - to znaczy wiem co chce- tylko nie wiem jak to osiagnac..... takie tam rozne pomysly mi chodza po glowie....









Nawiazalem wiec kontakt z Héctor J. Medina G.- Airgunsmith of CT Custom Airguns LLC.... ktory jest takim amerykanskim "Hoganem" i specjalizuje sie w "sprezynach".... :) ... porozmawiamy, pomyslimy... i moze sie okazac, ze Koledzy ganiaja ze swoimi "HW-siami" i "Diankami".... a u mnie bedzie prawie "to samo" ale w... "malym pakiecie"! :P


Poki co Diana ulegla uszkodzeniu... wylamala sie czesc szczerbinki z tylu... :| .... ale spoko... nowa czesc juz leci do mnie z Anglii....





A mowilem- do tarczy sie strzela a nie rzuca sprzetem.... :roll:


W kazdym razie troche to zapewne zajmie czasu ale mam nadzieje na:

- pistolet- ktory strzela plynnie, miekko, mocno i cicho... przeca to takie proste, nieprawdaz...?
:noniemoge:
 
 
Ślubek 
Rafał





Wiek: 47
Dołączył: 06 Cze 2014
Skąd: Janówek Pierwszy
Wysłany: 2017-07-11, 15:38   Re: Diana LP8 Magnum...

adnikauto napisał/a:

W kazdym razie troche to zapewne zajmie czasu ale mam nadzieje na:

- pistolet- ktory strzela plynnie, miekko, mocno i cicho... przeca to takie proste, nieprawdaz...?

Ale wiesz, że NSA "czyta" wszystko, co w Internecie? Teraz, jak FBI będzie szukać, który to hitman używa pistoletu, który strzela "mocno i cicho", to już mają Cię jak na widelcu... :^)
_________________
"My od lat już gawędzimy o Maryni
i to nawet, szczerze mówiąc, nie o całej..."
 
 
adnikauto 




Wiek: 56
Dołączył: 20 Cze 2017
Skąd: Zza wielkiej wody...
Wysłany: 2017-07-11, 18:10   

Dziekuje Kolego Slubek za umieszczenie wszystkich "slow/flag" w jednym zdaniu... teraz juz na pewno wiedza... :!
 
 
adnikauto 




Wiek: 56
Dołączył: 20 Cze 2017
Skąd: Zza wielkiej wody...
Wysłany: 2017-07-19, 01:50   

Anglicy sie w miare postarali i dzisiaj otrzymalem mala paczuszke a wniej szczerbinka do Diany... !





Przyslali caly komplet- szczerbinke, 2 sprezynki oraz sworzen... korzystajac z mojego zestawu narzedzi wymiana odbyla sie w sposob "profesjonalny"... ;laughing: :) ... i moglem w koncu przymocowac "na stale" scopa czyli "Bugbustera"...

..... poniewaz reszte rzeczy czyli shroud na lufie z wewnetrznym pierscieniem przenoszacym naprezenia/sile przy lamaniu wraz z wyciszaczem mialem gotowa wczesniej pozostal tylko montaz koncowy i jest OK.

Jednak jest kop... i to wcale niemaly- jak dlugo ten scope wytrzyma to sie okaze... taki mikroskopijny srut .177 a jednak buja gongiem... hm... musze znowu pomierzyc na chrono.

Do szybkiego przestrzelenia wzialem srut Crosmana "dzizsas" co za pokasztaniony srut- jeden wchodzi bez problemu drugi nadkalibrowy... jednakze chodzilo tylko o szybkie sprawdzenie systemu...








Jak tylko Hector bedzie mial troche czasu to jednak musze wyslac Diane na tuning do niego... obojetnie co zrobi ale musi poprawic kulture pracy sprezyny... ja sie na tym nie znam i nie mam czasu sie "zapoznawac"... moze jak bede na emeryturze to sie bede bawil w rozkladanie sprezym... moze... :chgw:

Niebawem zmierze Dianke na chrono- tymczasem dolaczyla do kolekcji- niby taka sama jak poprzednio ale.... inna... :mrgreen: :one: ladniejsza dla oka... :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
SKS - Nasze Forum Strona Główna » Sprzęt » Wiatrówki » Wiatrówki sprężynowe » Diana LP8 Magnum...
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Dustin Baccetti modified by BBHelp.pl oraz nasze-wiatrówki.pl
Część materiałów oraz grafik © nasze-wiatrówki.pl oraz Bastek i Tregarth.
 
     
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15